«Αλλού τα κακαρίσματα και αλλού γεννάν οι κότες», λέει ο θυμόσοφος λαός μας και, μάλλον, με αφορμή και τις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, έχει για μία ακόμη φορά δίκαιο.
Πολύς λόγος έγινε για τα, ομολογουμένως, δύσκολα και απαιτητικά φετινά θέματα της Φυσικής και των Μαθηματικών, πολλά γράφτηκαν και άλλα τόσα ειπώθηκαν και, όπως ήταν φυσικό, αυτά τα δύο μαθήματα και η δυνατότητα των υποψηφίων να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ζητουμένων μονοπώλησαν το ενδιαφέρον όλων μας.
Έτσι, πέρασε σε δεύτερη μοίρα το μάθημα της Έκθεσης. Κακώς, όμως, γιατί οι παθογένειες που το συνοδεύουν, χρόνια τώρα, είναι πολλές και μόνιμες, ταλαιπωρώντας τους υποψηφίους και τους γονείς τους και εκθέτοντας -αν και φαίνεται πως δεν τους απασχολεί- πολλούς «φωστήρες» που εμπλέκονται ποικιλοτρόπως με το όλο θέμα.
Ας δούμε, λοιπόν, κάποια στοιχεία, κάποια στατιστικά δεδομένα που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και που θα βοηθήσουν τον καθένα μας να σχηματίσει μια πιο ξεκάθαρη άποψη.
Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τη συνέχεια του άρθρου.